Veelgestelde vragen

Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug?

Wanneer wij u bestelling retour hebben ontvangen, zal het bedrag binnen 5 werkdagen op uw rekening worden bijgeschreven.

Hoe kan ik mijn producten retourneren of ruilen?

Indien een wijn niet bevalt kunt u deze retourneren, er mag dan maximaal 1 fles per doos ontbreken.
Retourneren graag in overleg met ons via info@besteljewijn.nl of 0251-291392.

Wat zijn de levertijd mogelijkheden?

Wij doen er alles aan om uw bestelling binnen 3 werkdagen te bezorgen.
Onze pakketten worden geleverd via DPD, een track en trace code kan aan u worden verstuurd.

Wat zijn de kosten voor het thuis laten bezorgen?

Tot 12 flessen 7,50 verzendkosten, vanaf 12 flessen gratis verzending.
(Toeslag Waddeneilanden 7,50)
(Toeslag Belgie 4,25)

Ik ben niet thuis als mijn bezorging wordt afgeleverd

Mocht je overdag niet thuis zijn kunnen we je bestelling ook op je werk bezorgen of bij je buren afgeven. Mocht dit niet lukken dan proberen we het de volgende dag nog een keer.

Geaccepteerde betaalmethodes

Je kan in onze webshop met ideal of creditcard betalen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Zodra je bestelling is afgerond ontvang je binnen enkele minuten een bevestigingsemail.
Als je geen bevestigingsemail hebt ontvangen zou het kunnen dat deze door je emailinstellingen in het ongewenste postvak is binnengekomen.
Mocht je nog steeds geen bestelling hebben ontvangen log dan in op je account en controleer
of je bestelling daar vermeld staat.
Staat je bestelling hier niet vermeld neem dan even contact op met: 0251-291392 of info@besteljewijn.nl .

Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?

Als u inlogt op uw account kunt u dit zien en kunt u tevens uw voorgaande bestellingen bekijken.

Hoe plaats ik een bestelling op besteljewijn.nl?

  1. Voeg de gewenste artikelen in het winkelmandje via de bestelknop.
  2. Klik vervolgens op je winkelmandje en ga naar doorgaan met afrekenen.
  3. Log vervolgens in of maak een account aan als je nog geen besteljewijn account hebt.
  4. Geef vervolgens aan naar welk adres je bestelling moet worden verzonden.
  5. Selecteer je betaalwijze en plaats je bestelling.
  6. Zodra de bestelling is afgerond ontvang je een bevestigingsmail en zullen we de wijn
    zo snel mogelijk bij je afleveren.

Bestellen en betalen

Om een product te bestellen moet je het eerst in je shopping bag plaatsen. Je kan nu verder shoppen en meerdere artikelen tegelijk bestellen. Je betaalt 1 keer bezorgkosten per bestelling.

Om te bestellen moet je bij Besteljewijn.nl geregistreerd zijn – we hebben immers je gegevens nodig om de bestelling bij je te kunnen bezorgen.

Je kan je shopping bag altijd nog wijzigen; het is mogelijk het aantal aanpassen of een product helemaal te verwijderen.

We hebben een bestelsysteem waar we je stap voor stap op een heel eenvoudige manier doorheen laten gaan. Dit zie je aan de linkerzijde onder ORDER PROCESS. Iedere stap die is afgerond kleurt groen.. Iedere stap die je nog moet doorlopen is rood van kleur. Om naar de volgende stap te gaan klik je op PROCEED TO NEXT STEP.

Bij SHIPPING ADDRESS vragen we je om een afleveradres in te vullen. Je gegevens die zijn opgeslagen komen in beeld, deze mag je overschrijven zodat je je pakketje op een andere plek kunt ontvangen, bijvoorbeeld je werkadres. Je kunt het pakket ook versturen als kado voor iemand anders. Vul dan het adres in van de persoon die je kado gaat ontvangen.

Bij een kado hoort natuurlijk een feestelijke verpakking en een kaartje. Dit kun je aangegeven bij EXTRA. Hier is ruimte voor een tekst op een kaartje dat wij bij je kado meezenden.

De volgende stap is OVERVIEW. Hier zie je een overzicht van de producten , het aantal, de prijzen, het btw bedrag en het totale bedrag van je bestelling inclusief verzendkosten.

Hierna kom je op de betaalpagina PAYMENT. Je kunt kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden. Zo kun je betalen met een:

1) Creditcard: Mastercard, Visa of American Express
2) IDEAL (internetbankieren via je eigen bank).
3) Paypal
4) Handmatige overschrijving

Betalen gebeurt via een beveiligde verbinding. Na afronding van de betaling krijg je een bevestiging in beeld en een mail toegestuurd.

Bezorgen en bezorgkosten

Besteljewijn.nl maakt gebruik van DPD om je bestelling te laten bezorgen. Na ontvangst van je betaling zal je pakket binnen 2-3 werkdagen afgeleverd worden.

De kosten voor bezorging worden in je order automatisch opgeteld bij de productprijzen. Voor bezorgen binnen Nederland geldt een tarief van € 7,50. Dit is een bijdrage aan de bezorg kosten die in werkelijkheid vaak duurder uitvallen.

Wij versturen geen pakketten naar postbussen.

Internationaal verschepen wij binnen 5 tot 10 dagen indien anders aangegeven. De kosten voor het verzenden naar het buitenland verschilt per regio.

Buiten Nederland zijn de verzendkosten € 12,45.

Het versturen van parfum, voedingsmiddelen en producten bestaande uit hout is moeilijk te versturen naar Australië, Nieuw Zeeland, de Verenigde Staten en Canada vanwege de strenge douane eisen aldaar.