Ga naar de inhoud

veelgestelde vragen

Retourneren

Bezorgen en bezorgkosten
Besteljewijn.nl maakt gebruik van DPD om je bestelling te laten bezorgen. Na ontvangst van je betaling zal je pakket binnen 2-3 werkdagen afgeleverd worden. De kosten voor bezorging worden in je order automatisch opgeteld bij de productprijzen. Voor bezorgen binnen Nederland geldt een tarief van € 7,50. Dit is een bijdrage aan de bezorg kosten die in werkelijkheid vaak duurder uitvallen. Wij versturen geen pakketten naar postbussen. Internationaal verschepen wij binnen 5 tot 10 dagen indien anders aangegeven. De kosten voor het verzenden naar het buitenland verschilt per regio. Buiten Nederland zijn de verzendkosten € 12,45. Het versturen van parfum, voedingsmiddelen en producten bestaande uit hout is moeilijk te versturen naar Australië, Nieuw Zeeland, de Verenigde Staten en Canada vanwege de strenge douane eisen aldaar. Bij een bestelling van 59 euro betaalt u geen bezorgkosten.
Hoe kan ik mijn producten retourneren of ruilen?
Indien een wijn niet bevalt kunt u deze retourneren, er mag dan maximaal 1 fles per doos ontbreken. Retourneren graag in overleg met ons via info@besteljewijn.nl of 0251-291392.

Contact

Geaccepteerde betaalmethodes
Je kan in onze webshop betalen met:
  • iDeal
  • Creditcard
  • Billink Achteraf betalen
  • Klarna Achteraf betalen
Wat zijn de levertijd mogelijkheden?
Wij doen er alles aan om uw bestelling binnen 3 werkdagen te bezorgen. Onze pakketten worden geleverd via DPD, een track en trace code kan aan u worden verstuurd.